Zabezpečenie kurzov anglického a rómskeho jazyka pre zamestnancov FSR
Názov obstarávania: Zabezpečenie kurzov anglického a rómskeho jazyka pre zamestnancov FSRObstarávateľ (kontaktné údaje):
Fond sociálneho rozvoja
Špitálska 6. 814 55 Bratislava
Typ: Služba
Miesto dodania (okres): Bratislava I
Lehota na predkladanie ponúk: 19.08.2011
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Fond sociálneho rozvoja
IČO: 30854687
Sídlo: Špitálska 6, 814 55 Bratislava
Krajina: Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Beáta Ostrožlíková
Telefón: 02/20462330
Fax: 02/20462528
E-mail: beata.ostrozlikova@fsr.gov.sk, robert.gogulka@fsr.gov.sk
Internetová stránka: www.fsr.gov.sk
2. Opis predmetu zákazky: Zabezpečenie mimoškolského vzdelávania anglického a rómskeho jazyka pre zamestnancov FSR (kód CPV 80340000-9)
3. Rozdelenie predmetu zákazky na časti: Áno
V prípade rozdelenia zákazky na časti, ponuky môžu byť predložené na:
Je možné predložiť ponuku aj na jednu časť predmetu zákazky.
V prípade rozdelenia zákazky na časti, predmet zákazky je rozdelený na nasledujúce časti:
ČasťI: Výučba anglického jazyka
Obsahom predmetnej zákazky je: zaradenie 40 zamestnancov do 4 kurzov (začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý) podľa ich znalostí anglického jazyka vykonaním vstupných testov. A nasledovné kurzy:
Anglický jazyk pre začiatočníkov
Všeobecná angličtina pre pracovníkov, ktorej obsahom bude nadobudnutie základnej slovnej zásoby, zvládnutie bežnej konverzácie, vypracovávanie gramatických cvičení a iné aktivity podľa potreby. Cieľom tohto kurzu je posilniť jazykové zručnosti pracovníkov.
Anglický jazyk pre mierne pokročilých
Kurz je určený pre mierne pokročilých, ktorí sa chcú efektívne zdokonaliť v anglickom jazyku, naučiť sa zrozumiteľne komunikovať v bežných životných situáciách a pracovnom prostredí, vedieť správne používať rôzne gramatické tvary a postupne plynulo komunikovať v anglickom jazyku.
Anglický jazyk pre pokročilých
Kurz
určený
na:
- oživenie
vedomosti
z
anglickej
gramatiky
a
jej
správneho
používania
v
aktívnej
komunikácii,
-
osvojenie
správnej
všeobecnej
a
odbornej
frazeológie
- zdokonalenie konverzačných a komunikačných schopností
Po skončení kurzu požadujeme vykonanie záverečného testu každým zúčastneným frekventantom.
Termínkurzov:
2. polrok
2011 (september
– december
2011)
Miestokonania: Fond sociálneho rozvoja SR
Špitálska 6, 814 55 Bratislava
Frekvencia
kurzu:
2 krát
do
týždňa
po
1 hodine
( 2x1
hod./
týždeň)
Čas:
8:00 – 08:50 a/alebo
16:00 – 16:50 hod.
Rozsah
kurzu:
24 vyučovacích
hodín/4
skupiny,
vyučovacia
hodina
= 50 minút
Uchádzač na ocenenie predmetu zákazky použije tabuľku uvedenú v bode 6. tejto výzvy.
Časť II: Výučba rómskeho jazyka
Obsahom predmetnej zákazky je: mimoškolské vzdelávanie 10 zamestnancov v rómskom jazyku:
Rómsky jazyk pre začiatočníkov
Rómsky jazyk pre pracovníkov verejného obstarávateľa, ktorej obsahom bude nadobudnutie základnej slovnej zásoby, zvládnutie bežnej konverzácie, vypracovávanie gramatických cvičení a iné aktivity podľa potreby. Cieľom tohto kurzu je posilniť jazykové zručnosti pracovníkov verejného obstarávateľa.
Po skončení kurzu požadujeme vykonanie záverečného testu každým zúčastneným frekventantom.
Termín kurzov:
2. polrok
2011 (september
– december
2011)
Miesto konania: Fond sociálneho rozvoja SR
Špitálska 6, 814 55 Bratislava
- Frekvencia
kurzu:
2 krát
do
týždňa
po
1 hodine
( 2x1
hod./
týždeň)
- Čas:
8:00 – 08:50 alebo
16:00 - 16:50 hod.
(podľa
potreby
verejného
obstarávateľa)
-
Rozsah
kurzu:
24 vyučovacích
hodín,
vyučovacia
hodina
= 50 minút
Uchádzač na ocenenie predmetu zákazky použije tabuľku uvedenú v bode 6. tejto výzvy.
4. Podmienky účasti uchádzačov:
Uchádzač predloží doklad o oprávnení poskytovať službu. Podmienkou účasti je tiež predloženie minimálne troch referencií, ktoré preukážu realizáciu mimoškolského vzdelávania anglického jazyka v posledných troch rokoch. Referenciou sa rozumie písomný list o vykonaní výučby, potvrdený klientom lektora/jazykovej školy.
5. Lehota a miesto na predkladanie ponúk
Lehota na predkladanie ponúk je do: 19.8.2011 do 14,00 hod.,
Do podateľne osobne alebo poštou na adresu uvedenú v bode č. 1, prípadne emailom na adresu beata.ostrozlikova@fsr.gov.sk a robert.gogulka@fsr.gov.sk
Za splnenie termínu predloženia ponuky sa považuje deň a hodina doručenia na adresu uvedenú v bode č.1, prípadne emailom na uvedené adresy.
Ponuka predložená po uplynutí lehoty bude vrátená odosielateľovi.
6. Označenie obálky
Uchádzač predloží ponuku v uzatvorenej obálke s označením:
-
adresa verejného obstarávateľa
-
obchodné meno uchádzača
-
názov premetu obstarávania „Zabezpečenie kurzov anglického a rómskeho jazyka pre zamestnancov FSR“.
-
výrazné označenie „Súťaž – neotvárať“
Tento bod sa netýka ponuky predloženej emailom
6. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšiacelkovácenasDPHzacelýpredmetzákazky, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (personálne náklady na lektorov, vrátane ich prípravného času, náklady na prípravu obsahu vzdelávania, cestovné, náklady na poskytnutie študijných materiálov, náklady na všetky použité vzdelávacie pomôcky, potrebné na riadne zabezpečenie vzdelávacieho procesu a všetky nešpecifikované náklady, ktoré súvisia s realizáciou jazykového vzdelávania).
S úspešným uchádzačom bude následne uzatvorená zmluva, ktorej návrh je súčasťou tejto výzvy.
Celková cena predmetu zákazky sa vypočíta na základe nasledujúcej tabuľky, ktorá je súčasťou zmluvy:
Predmet zmluvy |
Hodinová sadzba bez DPH |
Predpokla- daný počet hodín |
Cena celkom bez DPH |
Suma DPH |
Cena celkom s DPH |
anglický jazyk začiatočníci |
|
24 |
|
|
|
anglický jazyk mierne pokročilí |
|
48 |
|
|
|
anglický jazyk pokročilý |
|
24 |
|
|
|
rómsky jazyk začiatočníci |
|
24 |
|
|
|
7. Obsah ponuky
Ponuka musí obsahovať:
-
Identifikačné údaje uchádzača
-
Obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie, číslo účtu
-
Kontaktnú osobu, telefónne číslo a e-mailovú adresu
-
-
Doklad o oprávnení poskytovať službu podľa bodu 4. tejto výzvy
-
Návrh zmluvy (príloha č.1 k tejto výzve) doplnený o identifikačné údaje uchádzača a navrhovanú cenu
8. Lehota viazanosti ponuky:
Do 31.10.2011
9. Platobné podmienky:
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dňom doručenia faktúry je deň zaevidovania faktúry v podateľni objednávateľa.
10. Jazyk ponuky
Celá ponuka a tiež dokumenty a doklady v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
Prílohač.1: Návrh zmluvy o poskytnutí služieb