Obstaranie Notebooku
Názov obstarávania: Obstaranie NotebookuObstarávateľ (kontaktné údaje):
Fond sociálneho rozvoja
Špitálska 6. 814 55 Bratislava
Typ: Tovar
Miesto dodania (okres): Bratislava I
Lehota na predkladanie ponúk: 30.09.2011
ZADÁVANIE ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU
Podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom
obstarávaní")
Výzva na predkladanie ponúk
Predmet zákazky
Obstaranie Notebooku
V Bratislave 22.09.2011
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Fond sociálneho rozvoja
IČO: 30854687
Sídlo: Špitálska 6, 814 55 Bratislava
Krajina: Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Róbert Gogulka
Telefón: 02/20462336
Fax: 02/20462528
E-mail: robert.gogulka@fsr.gov.sk
Internetová stránka: www.fsr.gov.sk
2. Opis predmetu zákazky:
2.1. Rozdelenie predmetu zákazky na časti
Nepripúšťa sa. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky
2.2. Špecifikácia predmetu zákazky:
Notebook s nasledovnými parametrami:
- výkon v benchmarku "PassMark PerformanceTest™" aspoň 3560 bodov
- hmotnosť maximálne do 1,5kg
- výdrž na batériu aspoň 5 hodín
- WiFi sieťovú kartu
- LAN sieťovú kartu (RJ45)
- minimálne 2x USB port
- VGA alebo DVI vstup
- Bluetooth
- možnosť používať Microsoft Windows 7 na tomto notebooku (Windows 7 nemusí byť súčasťou dodávky)
- na notebooku musí byť nainštalovaná akákoľvek verzia Microsoft Windows
- možnosť pripojenia notebooku k dokovacej stanici (resp. port replicatoru)
Dokovacia stanica (resp. port replicator) pre obstarávaný notebook s nasledovnými parametrami:
- nabíjanie notebooku počas pripojenia k dokovacej stanici
- minimálne 2x USB port
- VGA alebo DVI vstup
- ethernet port (RJ45)
- tlačidlo zapínania a vypínania notebooku
- vstup na reproduktory a vstup na mikrofón
Verejný obstarávateľ požaduje technické parametre tak ako sú uvedené alebo ekvivalentné.
Do celkovej ceny požadujeme zahrnúť dopravu na miesto určené v bode 3. tejto výzvy.
3. Miesto a termín dodania tovaru:
Fond sociálneho rozvoja
Špitálska 6
814 55 Bratislava
Termín dodania tovaru do 7 dní po podpise zmluvy s úspešným uchádzačom.
4. Podmienky účasti uchádzačov:
Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodať tovar.
5. Náklady na ponuku
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší postup zadávania zákazky.
6. Jazyk ponuky
Celá ponuka a tiež dokumenty k nej priložené musia byť vyhotovené v slovenskom alebo v českom jazyku.
7. Mena a ceny uvádzané v ponuke
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona č.18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení, vyhlášky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa tento zákon vykonáva a týmto spôsobom zostavená cena musí byť špecifikovaná ako maximálna.
Navrhovaná zmluvná cena bude uvedená v eurách, zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH"), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie: navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie spôsob navrhovanej zmluvnej ceny
celkom. Na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH upozorní.
8. Lehota a miesto na predkladanie ponúk
Lehota na predkladanie ponúk je do: 30.09.2011 16:00.
Emailom na adresu robert.gogulka@fsr.gov.sk.
Ponuka predložená po uplynutí lehoty nebude vyhodnocovaná.
9. Obsah ponuky
Ponuka musí obsahovať:
-
Identifikačné údaje uchádzača: Obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie, číslo účtu
-
Kontaktnú osobu, telefónne číslo a e-mailovú adresu
-
Doklad o oprávnení dodať tovar podľa bodu 4. tejto výzvy
-
Navrhovanú cenu za celý predmet zákazky určenú podľa bodu 7. tejto výzvy
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena), vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
11. Lehota viazanosti ponuky:
Do 31.10.2011
12. Platobné podmienky:
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dňom doručenia faktúry je deň zaevidovania faktúry v podateľni verejného obstarávateľa.