Dodávka originálnych tonerov (AKTULIZOVANÉ 17.3.2010 12:30)
Názov obstarávania: Dodávka originálnych tonerovObstarávateľ (kontaktné údaje):
Fond sociálneho rozvoja
Špitálska 6. 814 55 Bratislava
Predpokladaná hodnota zákazky: 20889.59 EUR bez DPHTyp: Tovar
Miesto dodania (okres): Bratislava I
Lehota na predkladanie ponúk: 30.03.2011
ZADÁVANIE ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU
Podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“)
Výzva na predkladanie ponúk
Predmet zákazky
Dodávka originálnych tonerov
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Fond sociálneho rozvoja
IČO: 30854687
Sídlo: Špitálska 6, 814 55 Bratislava
Krajina: Slovenská republika
Kontaktná osoba: František Zázrivec
Telefón: 02/20462417, 02/20462326, 02/20462336
Fax: 02/20462528
E-mail: frantisek.zazrivec@fsr.gov.sk
Internetová stránka: www.fsr.gov.sk
2. Predmet zákazky ,,Dodávka originálnych tonerov“ je dodanie originálnych náplní (tonerov), v originálnom balení (verejný obstarávateľ nepripúšťa kompatibilné s originálom) do kancelárskej a výpočtovej techniky pre potreby FSR a MPSVaR SR vrátane súvisiacich služieb, t. j. dodávka, doprava, vykládka, ekologická likvidácia použitých obalov a iné, na základe rámcovej dohody a písomnej objednávky. Predpokladaná hodnota zákazky je 20 889,59 EUR bez DPH.
3. Opis predmetu zákazky: „Dodávka originálnych tonerov“ podrobný opis a rozdelenie na jednotlivé časti je špecifikované v prílohe č.1 Rámcovej dohody na dodanie tovaru, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto výzvy.
4. Typ zmluvy – Rámcová dohoda
5. Miesto dodania tovaru: Fond sociálneho rozvoja, Špitálska 6, 814 55 Bratislava resp. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Odbor správy a prevádzky, Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava.
6. Termín dodania tovaru: Tovar sa bude dodávať po častiach tak, ako určí verejný obstarávateľ objednávkou v lehote do 48 hodín od prijatia objednávky kupujúceho. Predávajúci sa zaviaže zástupcovi kupujúceho oznámiť čas dodávky tovaru do miesta plnenia najneskôr 2 hodiny pred doručením dodávky.
7. Oprávnený uchádzač: Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade, ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne.
Uchádzač musí splniť podmienky uvedené v bode 8 tejto výzvy.
8. Obsah ponuky - ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
• doklad o oprávnení dodávať tovar špecifikovaný v opise predmetu zákazky (podľa prílohy č.1– Rámcovej dohody na dodanie tovaru predloží uchádzač elektronicky naskenovaný.)
• Návrh uchádzača na plnenie kritérií (Príloha č. 1 Rámcovej dohody na dodanie tovaru)
• certifikát, technický list, vyhlásenie o zhode alebo iný doklad preukazujúci súlad tovaru s normami ISO/ IEC 19752.
• certifikát, technický list, vyhlásenie o zhode alebo iný doklad preukazujúci súlad tovaru s normou ISO 1400.
• Návrh Rámcovej dohody podpísaný štatutárom.
• Kontaktná osoba pre elektronickú aukciu (meno, priezvisko, e-mail, tel. číslo).
9. Mena a ceny uvádzané v ponuke
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona č.18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení, vyhlášky č.87/1996 Z. z., ktorou sa tento zákon vykonáva a týmto spôsobom zostavená cena musí byť špecifikovaná ako maximálna.
Navrhovaná zmluvná cena bude uvedená v eurách, zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• sadzba DPH a výška DPH,
• navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie spôsob navrhovanej zmluvnej ceny celkom. Na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH upozorní.
10. Vyhotovenie ponuky - Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v tejto výzve musia byť v elektronickej podobe a musia byť k termínu predloženia ponuky platné a aktuálne.
11. Predkladanie ponúk: Uchádzač predloží ponuku na e-mail: frantisek.zazrivec@fsr.gov.sk v termíne do 30.03.2011 do 10.00 hod.
12. Otváranie ponúk - Neverejné otváranie ponúk sa uskutoční dňa 30.3.2011 o 10:05 hod. Verejný obstarávateľ zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku Oznámenie o vylúčení alebo Výzvu na účasť v elektronickej aukcii.
13. Vyhodnotenie ponúk - Uchádzač, ktorý predložil cenovú ponuku v súlade s vyššie uvedenými bodmi tejto výzvy bude zaradený do procesu vyhodnocovania ponúk v elektronickej aukcii.
Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena s DPH.
Uchádzač, ktorý sa umiestni na 1. mieste v elektronickej aukcii, bude vyhodnotený ako úspešný a bude s ním uzavretá rámcová dohoda.
Úspešný uchádzač je k dátumu podpisu rámcovej dohody povinný predložiť platné a aktuálne doklady preukazujúce splnenie podmienok stanovených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom, ako určuje ods. 2 uvedeného ustanovenia resp. § 128 uvedeného zákona.
Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk zašle všetkým uchádzačom Oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk.
14. Vyhodnotenie ponúk a podmienky elektronickej aukcie – budú zaslané uchádzačom spolu s Výzvou na účasť v elektronickej aukcii.
15. Verejný obstarávateľ vylúči ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky bude vyššia ako 20 889,59 EUR bez DPH.
16. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v prípade nedosiahnutia dohody s úspešným uchádzačom, začať rokovať s ďalším uchádzačom v poradí .
Prílohy
Rámcová dohoda (formát súboru RTF, 195 kB)
Príloha č. 1 Rámcovej dohody (formát súboru XLS, 37 kB)
Príloha č. 1 Rámcovej dohody (iný formát) (formát súboru PDF, 177 kB)
Vysvetlenie výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky Dodávka originálnych tonerov (formát súboru PDF, 77 kB)